• BIST 80.584
  • Altın 600,40
  • Dolar 2,1635
  • Euro 2,8525
  • Manisa 35 °C
  • İzmir 36 °C
  • Akaryakıt Satış Görevlisi Aranıyor
  • Eylül Ayı Kayıt Fırsatlarını Kaçırmayın
  • Yediiklim Akademi'den Teşekkürler
  • 30 Ağustos Zafer Bayramı Programı Açıklandı
  • Akhisar İhtiyaç’tan Yeni Kadrosuyla Ücretsiz KPSS Kampı
  • Köfteci Gürlüoğlu’na Bay – Bayan Eleman Alınacaktır
  • Hasta Bakımı İçin İş Aranıyor
  • Sahibinden Satılık Daire
  • İşbir Yatak'ta %30 İndirim
  • İstanbul Kültür Turu 17 Eylül'de

Genç Kız Çağla Soykan Yaşam Savaşını Kaybetti

Okunma Sayısı: 19548
Genç Kız Çağla Soykan Yaşam Savaşını Kaybetti
Dün gece saat 23.00 sıralarında Özel Akhisar Hastanesi yanında meydana gelen trafik kazasında ağır yaralanan 15 yaşındaki Çağla Soykan kaldırıldığı Akhisar Devlet Hastanesi Mustafa Kirazoğlu Sağlık Kompleksinde verdiği yaşam savaşını kaybetti.

Genç Kız Çağla Soykan Yaşam Savaşını Kaybetti
Akhisar Haber Ajansı - AHA

Dün gece saat 23.00 sıralarında Özel Akhisar Hastanesi yanında meydana gelen trafik kazasında ağır yaralanan 15 yaşındaki Çağla Soykan kaldırıldığı Akhisar Devlet Hastanesi Mustafa Kirazoğlu Sağlık Kompleksinde verdiği yaşam savaşını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre İstanbul-İzmir seferini yapan Erdem B. (42) yönetimindeki 10 HF 205 plakalı otobüs, şehir merkezi girişinde yolun karşısına geçmeye çalışan Çağla Soykan’a (15) çarpması sonucu kaza meydana gelmiş ve genç kız yoğun bakıma alınmıştı

Akhisar Devlet Hastanesi Mustafa Kirazoğlu Sağlık Kompleksinde yoğun bakımda kalan genç kız Çağla Soykan saat 01.30 sıralarında hayatını kaybetti. Beyoba kasabasında ikamet eden ve Akhisar Sağlık Meslek Lisesi 1. sınıfında eğitim gören Çağla Soykan’ın ailesi ve yakınları hastanede sinir krizleri geçirdi.










UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
tokiyamoto
13 Mart 2013 Çarşamba 15:45
hepinize yuhhh..
ulan hiç utanma yok sizde milletin acısı var siz burdan da hemen nemalanıp siyaset yapmaya çalışıyorsunuz hemen karalama yoluna gidiyorsunuz karalama yapacağına fikir üret düşünceni söyle belki olur belki olmaz ama söyle hemen atıp tutması kolay,o yüzden hep kaybedenleri onamaya hahkumsunuz artık çeneyi bırakın iş yapın..!! ??
METE-METEM
13 Mart 2013 Çarşamba 10:24
????????
ALLAH RAHMET EYLESİN........BU BELEDİYEDEN HİÇ BİR ŞEY OLMAYACAĞINI YILLARDIR ANLATAMADIM BU MİLLETE BEN AMA NE YAPARSIN.BUNLARTI AKLI FİKRİ TAŞ DÖŞEMEK 1 SENE KALDI AMA BU MİLLET GİDER YİNE VERİR
muratardinc
13 Mart 2013 Çarşamba 10:14
Çok üzücü
Öncelikle genç kızımıza Allah'tan rahmet, ailesine sabırlar diliyorum.
Ayrıca bu acı olay üzerinden siyasi rant elde etme çabalarını büyük bir üzüntüyle karşılıyorum. Siyaset bu kadar mı düştü?
Çevre yolu şehir içi trafiği rahatlatır. Akhisar için gerekli de olabilir. Fakat Akhisar gibi bölgelerde bu yolların çiftçiler tarafından da kullanılacak olması kazaları arttırır. Kırkağaç'ta bunu gördük. Eskiden trafik kazası nedir bilmeyen insanlar, her
seborom
12 Mart 2013 Salı 19:59
vijdan
ugur bey salih bey sizin vijdanınız acımadımı yazık degilmi yapamıyacagınız işin niye yaparız dersınız allah dunyalar guzelı melegın hesabını size sorsun sizi vijdanızla bas basa bırakıyorum ve kınıyorum
dedee
12 Mart 2013 Salı 18:14
yorum
ah be çita kardeşim sen nerede salih başkan diyosun vatandaş salih başkana ulaşmak için üçtane başkandan geçmen lazım ömer başkan latif başkan hüseyin başkan ondan sonra oda ulaşabilirsen dört başkanlı belediyemiz var daha ne istiyo akhisar halkı ne mutlu bize.
zorbey
12 Mart 2013 Salı 17:00
allah rahmet eylesin
yazık cok yazık bu kacıncıkaza orda ben bu beyaz masamıdır nedır beledıyenın hıcbır ıse yaramayen beyaz masasına defalarca yazmama ragmen yetkılerden hıcbır tepkı alamadık oralara ust alt gecıtlkerın yapılması gerektıgını ama beledıye park yapma konusunda usta oldu cıktı basımıza zengın yandaslarının ceplerını doldurmakla mesguller habire konu halk olunca halkın menfatıne hıcbısey yapılmıyor ama vatandasın vergılerıyle yapılan yoları parka cevırıp
çita
12 Mart 2013 Salı 09:15
ÇAĞLA SOYKAN KIZIMIZA YAZIK OLDU
akhisar halkı daha nekadar duyarsız kalacagıız birgün bu kazalar sizin başınıza gelecek 15 gün önce bir tır vatandaşımızı ezdi oda öldü kimse sesini çıkarmıyor nerde bu akhisarın milletvekili nere de belediye başkanı salih hızlı bey bu cevre yolu daha acılmıyacakmı akhisarda iktidar partisinin milletvekilide var 2 dönemdir belediye başkanlıgı yapan salih başkanda var fakat hiç bir icrat yok başka acılar yaşamıyalım sayın yetkılıler...
ahmetcelik
12 Mart 2013 Salı 08:26
çevreyolu
Akhisar 'a çevre yolunu getiremeyen, açamayan, açmak için uğraşmayan, vizyon sahibi olmayan siyasilere bu genç kızın vebali yeter.
Diğer Haberler
  • AKGİAD’dan Soma Ziyareti27 Ağustos 2014 Çarşamba 10:19