• BIST 72.391
  • Altın 591,62
  • Dolar 2,1355
  • Euro 2,9505
  • Manisa 19 °C
  • İzmir 18 °C

AKP Belediye Başkan Adayı Salih Hızlı

AKP Belediye Başkan Adayı Salih Hızlı
Akhisar Ak Parti Belediye Başkanı Adayı yapılan açıklamalara göre 5 yıldır belediye başkanlığı yapan Akhisar Belediye Başkanı Salih Hızlı oldu.

AKP Belediye Başkan Adayı Salih Hızlı
Akhisar (Kenan MOLLA)

Ak Parti Genel Merkezi internet sitesinden yapılan açıklamaya göre 5 yıldır belediye başkanlığı görevini sürdürmekte olan Salih Hızlı Akhisar' da AKP' den aday oldu.

Konu ile ilgili açıklama yapan Ak Parti İlçe Başkanı Uğur Aydemir önümüzdeki hafta başında Akhisar ve Belde Belediye Başkan Adaylarının tanıtımın yapılacağı bir basın toplantısının düzenleneceğini belirtti.





Bu haber toplam 8859 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
züleyha
30 Mart 2009 Pazartesi 01:13
sagolun baskanım
sayın baskanım yuzumuzu kara cıkartmadın hayırlısı olsun halkımızada teskr edrım sızı sevıyoruz bır ılke adım attık akhısarda bır ılk
esraaaa
28 Ocak 2009 Çarşamba 19:30
içimiz rahat..
sayın salih hızlı tek temennım sizin için hayırlı bir işsse olması.karalamalar,kirletmeler,yıpratmalar bunlar hayatımızın her alanında war.helekı siyasette.ama gercekten bılıyorum ki bunların %1ni bile haketmırsunuzz.bılıyoruz kı 5 yıl içinde en laikinden en dürüstünden görevınızı sürdürdünüz önemlı olan sizin iç huzurunuz we iç rahatlıgınız.yanı sizinn bilmeniz herseyi.herkesın herseyı cok bıldıgı gıbı olsaydı sayın buyuklerınız sızı tekrar aday göstermezdii.içiniz rahat olsunHAYIRLYSAOLSUN..
mahirce
24 Ocak 2009 Cumartesi 15:18
Bu kadar aday neden çıktı o zaman?
Eğer Salih Hızlının kesin kazanacağı belli olsaydı bu kadar aday adayı çıkmazdı Akp den! Ama çıkan aday adaylarınin mevcut profili bu kadar başarısız bir Salih Hızlının önüne geçmeyi başaramadığına göre gerisini varın siz düşünün!Akhisarın bir 5 yıl daha kaybetmeye tahammülü var mı yok mu? herkes bence bunu iyi düşünmeli Salih Hızlı iyi bir insan diyor bazıları, kimsenin kötü dediği yok zaten ama iyi insan demek iyi belediye başkanı demek olmuyor!
mixcaz
22 Ocak 2009 Perşembe 21:55
başkanmı ?
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
HAYYAM
22 Ocak 2009 Perşembe 13:48
ehven-i şer
Erdayıoğlu, Ciğeroğlu, Kırkıkoğlu ve diğer adayların kadınlara olan saygısını(!) düşününce SALİH HIZLI'nın kazanmasını istiyorum.
yazyagmuru
22 Ocak 2009 Perşembe 09:21
hak eden kazansın
ak partili degilim özellikle tayyip erdoganı hiç sevmiyorum ama salih hızlının iyi birisi oldunu biliyorum hakeden kazansın diyorum
tuğba
21 Ocak 2009 Çarşamba 19:54
olumsuz...
yani ben geniş düşünüyorum milleti kötüye sürüklemekten başka birşeye yaramıyorlar AKP millette o kadar safki herşeye kanıyorlar SALİH HIZLIDA belediyeye borç yapmaktan başka birşey yapmıyor gerek şeylerle uğraşıyor bence daha yararlı birşey yapablir bence sizler o bu yemişi bırakında insanı yoksulluğa sürüklüyorsunuz bence kuratarmay bakın tayip erdoğanda herşeyi kuruttu dışardan yurtdışından bal alır dış borçu çoğaltır ama gelince onlar şuçlu resmen saçmalık yani...berbat konuşcak birşey yok
SİFUSUS
20 Ocak 2009 Salı 10:52
politika...
şunu çok merak ediyorum yenişehirlioğlu ne yapıcak ona göre daha dünkü siyasetçi önüne geçti ve yenişehirlioğlu dosyasını kapattı hayırlısı oolsun birde arkadaşlar anketlere ii baksınlar akp nin kendi yaptığı kamu oyu araştırmasında salih hızlıya ne kadar düşük bir oy çıktığını araştırsınlar
recai
19 Ocak 2009 Pazartesi 18:14
menfaat dünyası
salih hızlı için herhangi bir kimse burada kendine çıkar sağladı diyebilirmi? geçmişteki başkanları şöyle bir gözünüzün önünden geçirin. herhalde bazılarının menfaatlari kesildiği için karalama kampayası yapılıyor gerçekten akhisar için mantıklı fikirler üretin yapılabilecekse vede yapılmıyorsa ozaman hep birlikte karşısına çıkalım salih hızlının. şunuda belirteyim ben akp yi seven birisi değilim.
secill
19 Ocak 2009 Pazartesi 11:52
evet print korkunun ecele faydası yok
şu anketleri diyorum tekrar bir gözden gecir istersen ve burada tek nikle yazmayı dene haa unutmadan akhisar halkı salih hızlıyı holuwota filim artizi olarak yollamayı düşünüyor orada başarılı olaçağı kesin gözle bakılıyor::::))))))))))))
Diğer Haberler