• BIST 84.137
  • Altın 97,574
  • Dolar 2,5165
  • Euro 2,8245
  • Manisa 18 °C
  • İzmir 17 °C
  • Bahçeşehir Kolejinden Erken Kayıt Avantajı
  • Kasiyer ve Sekreterlik Yapabilecek Bayan Eleman Aranıyor
  • AKSAD'dan Şiir Yağmurları Gecesine Davetlisiniz
  • Büyük Düşün Hedefini Yüksek Tut
  • MHP Milletvekili Aday Adayı Av.Osman Oktay
  • Türkü Gecesi 1 Mart Pazar Akşamı Otel Tütün'de
  • Vergi haftası Programı Belli Oldu
  • Pazarlama Konusunda Tecrübeli Personel Aranıyor
  • AK Parti Manisa Milletvekili Aday Adayı Mahir Sevinç
  • Üç Adım Anne- Baba Eğitimi Programı Başlıyor
  • Eğitim Sen’den Tiyatro Etkinlikleri
  • B Sınıfı Ehliyete Sahip Eleman Aranıyor
  • Makine Mühendisi ve Solidworks Bilen Eleman Aranıyor
  • Grafiker Aranıyor
  • AK Parti Manisa Milletvekili Aday Adayı Mustafa Dağlar
  • AK Parti Manisa Milletvekili Aday Adayı Mehmet Ali Özkan
  • CHP Milletvekili Aday Adayı Güngör Lalancı
  • CHP Milletvekili Aday Adayı Zerrin Mastan
  • CHP Milletvekili Aday Adayı Hayriye Hacet

2009 Mart Yerel Seçim Sonuçları CANLI!

Okunma Sayısı: 55188
2009 Mart Yerel Seçim Sonuçları CANLI!
29 Mart 2009 Paza günü yapılacak yerel seçimler sonrası açılan ilk sandıkların sonuçları sitemizden canlı olarak izleyebilirsiniz

29 Mart 2009 Paza günü yapılacak yerel seçimler sonrası açılan ilk sandıkların sonuçları sitemizden canlı olarak izleyebilirsiniz

2009 Mart Yerel Seçim Sonuşları için aşağıdaki linke tıklayınız

http://secim2009.akhisarhaber.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
alivelideli
01 Nisan 2009 Çarşamba 15:51
NE KRİTERİ YAA...
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
ADAŞ
01 Nisan 2009 Çarşamba 09:12
Adaş
salih hızlıya ikinci dönemde başarılar Akhisar kazandı
alivelideli
30 Mart 2009 Pazartesi 19:42
DP İLÇE BAŞKANI
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
devliseli
30 Mart 2009 Pazartesi 15:12
yazık
iki 3 hafata sonra açız demeye başlarsınız...hala bunu seçionuz..Ama TEBRİKLER ilk defa akhisarda aynı kişi 2 seçim üst üste seçildi.....
SİMGE
30 Mart 2009 Pazartesi 12:49
TEBRİKLER.
SALİH HIZLI SİZİNLE GURUR DUYUYORU.AYRICA BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.
elladas
30 Mart 2009 Pazartesi 12:22
VATAN HAINI
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
burakdogan
30 Mart 2009 Pazartesi 08:44
daha ne yapmalı
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
Diğer Haberler
  • Türkü Gecesi 1 Mart Pazar Akşamı Otel Tütün'de21 Şubat 2015 Cumartesi 11:44