• BIST 81.409
  • Altın 100,835
  • Dolar 2,6855
  • Euro 2,9800
  • Manisa 30 °C
  • İzmir 31 °C
  • Halk Eğitim Merkezinden Duyuru
  • İhtiyaç Akademi Öğrencilere Başarılar Diler
  • Özgür-Der Basın Açıklaması
  • Photshop Bilen Bay-Bayan Eleman Aranıyor
  • Devren Satılık Çay Ocağı Ve Tost Büfesi
  • Özel Doğuş Hastanesi Bilgilendiriyor
  • Haliç Park Hotel Dikili
  • Sertifikalı Estetisyen Aranıyor
  • Köfteci Süreyya Bey İftar Menüsü
  • Altınyıldız’dan Ramazan’a Özel İndirimler
  • ASDER Yaz Kursları Başlıyor
  • Akhisar İçin Ramazan İmsakiyesi
  • Seçim 2015 Analizleri
  • Ege Yüzme Akademide İkinci Tur Kayıtları Başladı
  • Pinokyo'da Yaz Okulu ve Yeni Dönem Kayıtları Başladı
  • Deniz Etüt Eğitim de “Dolu Dolu Yaz Okulu”
  • Makine Mühendisi ve Solidworks Bilen Eleman Aranıyor

2009 Mart Yerel Seçim Sonuçları CANLI!

Okunma Sayısı: 55311
2009 Mart Yerel Seçim Sonuçları CANLI!
29 Mart 2009 Paza günü yapılacak yerel seçimler sonrası açılan ilk sandıkların sonuçları sitemizden canlı olarak izleyebilirsiniz

29 Mart 2009 Paza günü yapılacak yerel seçimler sonrası açılan ilk sandıkların sonuçları sitemizden canlı olarak izleyebilirsiniz

2009 Mart Yerel Seçim Sonuşları için aşağıdaki linke tıklayınız

http://secim2009.akhisarhaber.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
alivelideli
01 Nisan 2009 Çarşamba 15:51
NE KRİTERİ YAA...
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
ADAŞ
01 Nisan 2009 Çarşamba 09:12
Adaş
salih hızlıya ikinci dönemde başarılar Akhisar kazandı
alivelideli
30 Mart 2009 Pazartesi 19:42
DP İLÇE BAŞKANI
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
devliseli
30 Mart 2009 Pazartesi 15:12
yazık
iki 3 hafata sonra açız demeye başlarsınız...hala bunu seçionuz..Ama TEBRİKLER ilk defa akhisarda aynı kişi 2 seçim üst üste seçildi.....
SİMGE
30 Mart 2009 Pazartesi 12:49
TEBRİKLER.
SALİH HIZLI SİZİNLE GURUR DUYUYORU.AYRICA BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.
elladas
30 Mart 2009 Pazartesi 12:22
VATAN HAINI
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
burakdogan
30 Mart 2009 Pazartesi 08:44
daha ne yapmalı
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
Diğer Haberler
  • Haliç Park Hotel Dikili25 Haziran 2015 Perşembe 15:05