• BIST 83.282
  • Altın 85,978
  • Dolar 2,2180
  • Euro 2,7565
  • Manisa 7 °C
  • İzmir 8 °C
  • 13. Geleneksel AKSEK Sevgi Çocukları Gecesi
  • Akhisar Belediyesi Halk Oyunları Ekibinden Çağrı Var!
  • Akhisar Ticaret Borsası Hibe Tanıtım Programı
  • Anadolu Gençlik’ten Ödüllü Siyer-i Nebi Yarışması!
  • CHİ Ayakkabı’ya Mağaza Müdürü ve Satış Danışmanı Alınacaktır
  • 24 Kasım Öğretmenler Günü Programı Açıklandı
  • 5+1 Satılık Dubleks Daire
  • Bay Güvenlik Elemanları Alınacaktır
  • Satış Pazarlama Biriminde Çalışacak Eleman Aranıyor
  • İpek Salça’ya Eleman Aranıyor
  • ASDER'in 2014-2015 Dönemi Çalışma Planı
  • Zeytin Üreticilerinin Dikkatine

2009 Mart Yerel Seçim Sonuçları CANLI!

Okunma Sayısı: 55131
2009 Mart Yerel Seçim Sonuçları CANLI!
29 Mart 2009 Paza günü yapılacak yerel seçimler sonrası açılan ilk sandıkların sonuçları sitemizden canlı olarak izleyebilirsiniz

29 Mart 2009 Paza günü yapılacak yerel seçimler sonrası açılan ilk sandıkların sonuçları sitemizden canlı olarak izleyebilirsiniz

2009 Mart Yerel Seçim Sonuşları için aşağıdaki linke tıklayınız

http://secim2009.akhisarhaber.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
alivelideli
01 Nisan 2009 Çarşamba 15:51
NE KRİTERİ YAA...
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
ADAŞ
01 Nisan 2009 Çarşamba 09:12
Adaş
salih hızlıya ikinci dönemde başarılar Akhisar kazandı
alivelideli
30 Mart 2009 Pazartesi 19:42
DP İLÇE BAŞKANI
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
devliseli
30 Mart 2009 Pazartesi 15:12
yazık
iki 3 hafata sonra açız demeye başlarsınız...hala bunu seçionuz..Ama TEBRİKLER ilk defa akhisarda aynı kişi 2 seçim üst üste seçildi.....
SİMGE
30 Mart 2009 Pazartesi 12:49
TEBRİKLER.
SALİH HIZLI SİZİNLE GURUR DUYUYORU.AYRICA BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.
elladas
30 Mart 2009 Pazartesi 12:22
VATAN HAINI
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
burakdogan
30 Mart 2009 Pazartesi 08:44
daha ne yapmalı
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
Diğer Haberler
  • 5+1 Satılık Dubleks Daire13 Kasım 2014 Perşembe 17:32