• BIST 78.066
  • Altın 97,207
  • Dolar 2,7772
  • Euro 3,0417
  • Manisa 31 °C
  • İzmir 30 °C
  • Aşçı Aranıyor
  • ASDER Şiir ve Öykü Atölye Çalışmaları Başlıyor
  • Akhisar İhtiyaç Akademiden Teşekkür
  • Kanaviçe
  • Zeynep Gülin Öngör Anaokulu Kayıtları Başladı
  • Sahibinden Satılık Motosiklet
  • İddaa İle İddaa Ediyoruz Biz 1.yiz !!!
  • Bahçıvanlıktan Anlayan Personel Aranıyor
  • Paketleme Fabrikasında Çalışacak Bayanlar Aranıyor
  • Kimyager Aranıyor
  • Bay – Bayan Tecrübeli Garson Aranıyor
  • Tanker Şoförü Aranıyor
  • Ege Yüzme Akademide Üçüncü Tur Kayıtları Başladı
  • Pinokyo'da Yaz Okulu ve Yeni Dönem Kayıtları Başladı
  • Deniz Etüt Eğitim de “Dolu Dolu Yaz Okulu”
  • Makine Mühendisi ve Solidworks Bilen Eleman Aranıyor

2009 Mart Yerel Seçim Sonuçları CANLI!

Okunma Sayısı: 55343
2009 Mart Yerel Seçim Sonuçları CANLI!
29 Mart 2009 Paza günü yapılacak yerel seçimler sonrası açılan ilk sandıkların sonuçları sitemizden canlı olarak izleyebilirsiniz

29 Mart 2009 Paza günü yapılacak yerel seçimler sonrası açılan ilk sandıkların sonuçları sitemizden canlı olarak izleyebilirsiniz

2009 Mart Yerel Seçim Sonuşları için aşağıdaki linke tıklayınız

http://secim2009.akhisarhaber.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
alivelideli
01 Nisan 2009 Çarşamba 15:51
NE KRİTERİ YAA...
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
ADAŞ
01 Nisan 2009 Çarşamba 09:12
Adaş
salih hızlıya ikinci dönemde başarılar Akhisar kazandı
alivelideli
30 Mart 2009 Pazartesi 19:42
DP İLÇE BAŞKANI
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
devliseli
30 Mart 2009 Pazartesi 15:12
yazık
iki 3 hafata sonra açız demeye başlarsınız...hala bunu seçionuz..Ama TEBRİKLER ilk defa akhisarda aynı kişi 2 seçim üst üste seçildi.....
SİMGE
30 Mart 2009 Pazartesi 12:49
TEBRİKLER.
SALİH HIZLI SİZİNLE GURUR DUYUYORU.AYRICA BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.
elladas
30 Mart 2009 Pazartesi 12:22
VATAN HAINI
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
burakdogan
30 Mart 2009 Pazartesi 08:44
daha ne yapmalı
Değerli yorumcumuz, her görüşe eşit mesafede durmakla birlikte; hakaret, küfür, aşağılama vb. içeren, toplumsal hassasiyetleri zedeleyici nitelikteki yorumları yayınlayamıyoruz. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz... (YÖNETİCİ)
Diğer Haberler
  • Palm City Hotel Bayram Mesajı16 Temmuz 2015 Perşembe 18:40